Skip to main content

Het gezicht achter Organizee, Britt Viscaal, aangenaam!

Als jong meisje mocht ik al graag mensen helpen. Ik organiseerde de verjaardagsfeestjes van vriendjes en vriendinnetjes en bracht de thee met koekjes rond. Het zat er al van kleins af aan in om mensen te ontzorgen. Dat gevoel is nooit weggegaan en tegenwoordig mag ik het zelfs mijn werk noemen!

De kracht van open communicatie

Vertrouwen, openheid, communicatie en samenwerking zijn mijn vier belangrijkste kernwaarden. Ik ben opgegroeid in een warm nest waarbij ons altijd werd verteld om eerlijk te zijn, omdat je anders niet kan samenwerken. Goede communicatie wordt tegenwoordig naar mijn idee behoorlijk onderschat. Als je de taal van je opdrachtgever niet spreekt, dan is het onmogelijk om iets in zijn of haar eigen voorkeuren neer te zetten.

Jouw zorgeloze tijd,
mijn passie.

Gelukkige mensen, plezier en blijdschap, dat geeft mij ontzettend veel energie. Ik draag graag bij aan dat prettige gevoel door unieke ervaringen aan te bieden. Grote life-events waarbij je wenst dat alles onder controle is en op rolletjes loopt, zodat je zelf geen stress hoeft te ervaren – op je trouwdag, bijvoorbeeld, waar je al genoeg zaken aan je hoofd hebt om rekening mee te houden!

Met mijn Bachelor of Science in Hotel- en Eventmanagement, mijn Master of Arts in Tourism, Leisure en Eventmanagement én mijn Master of Science in Tourism, Leisure en Eventmanagement ben ik volgens mijn diploma’s goed gekwalificeerd om jou te helpen. Maar mijn passie voor planning en organisatie, de energie die ik krijg van een onvergetelijke bruiloft of een geslaagd evenement, dat zijn mijn ware USP’s.

Mag ik mijn passie met jou delen? Neem gerust contact met mij op!

Dit zeggen anderen over mij

De reis was tot in de puntjes verzorgd en aan alles werd gedacht! Ik heb mij geen moment zorgen gemaakt en de reis als zeer rustgevend ervaren. Ik raad het zeker aan om via Britt een reis te boeken!

Sam Gierveld

Dankzij Britt hebben wij een fantastisch en onbezorgd weekend weg gehad met ons hockeyteam van 20 personen. Ze had een duidelijk en gedetailleerd draaiboek opgesteld inclusief tijdsplanning, handige tips en een paklijst. Daardoor wisten we precies wat we konden verwachten en verliep alles gestructureerd en soepel. Het was een weekend om niet te vergeten!

Fleur GwinnerAanvoerder MHC Almelo Dames 1

Organizee
Weddingplanning, eventorganisatie en reisbeleving: zorgeloos, persoonlijk en onvergetelijk.